روشویی سنگی – 8 طرح مختلف روشویی سنگی

طرح های مختلف روشویی سنگی

استون نما تولیدکننده انواع روشویی سنگی و سایر محصولات سنگی می باشد که شما می توانید با حذف واسطه با مناسبترین قیمت و بهترین کیفیت این محصولات را سفارش دهید.

روشویی سنگی طرح مدادی

روشویی سنگی طرح مدادی

روشویی سنگی کنج

روشویی سنگی کنج

روشویی های سنگی یکی از بهترین و مدرن ترین انواع روشویی است که حدود چند سالیست استفاده از آن رایج گردیده است. آن را می توانید در انواع رنگ و طرح های مختلف خریداری و حتی سفارشی سازی نمایید. به دلیل دوام بالا نیز می توانید به مدت طولانی تری از آن استفاده نمایید و یک فضای شیک در سرویس بهداشتی خود ایجاد نمایید.

چرا روشویی سنگی؟

می توان آنها را یکی از بهترین و پرکاربردترین انواع آن دانست چرا که این نوع ، زیبایی های منحصر به فردی داشته و همچنین امکان نظافتش راحت بوده و طول عمر آن نسبت به سایر روشویی ها بالاست.

انواع روشویی سنگی

روشویی ها را می توان از جنبه هایی نظیر سبک، آیندار بودن یا نبودن از یکدیگر تفکیک نمود . طرح و رنگ های مختلف و متنوع این محصول سبب شده است که بتوانید آن را با تمامی بخش های دستشویی ست نمایید و متناسب با اندازه و سبک سرویس بهداشتی (دستشویی) نسبت به انتخاب، اقدام نمایید. از جمله انواع روشویی های سنگی می توان به: روشویی کابینتی، طرح سلنتطی، طرح مدادی، طرح کنج، طرح گلبرگ، طرح عمومی و طرح مدرن اشاره کرد. مدل های این محصولات تفاوت های بسیاری از لحاظ رنگ، سبک و مدل، اندازه و نوع کاسه با یکدیگر خواهد داشت و می توانید بستگی به نوع خواسته خود اقدام به انتخاب مدل مورد نظر نمایید

اشکال مختلف سنگ روشویی

سنگ روشویی مدور

رایج ترین مدل سنگ روشویی، شکل مدور آن است. این سطح انتخاب افرادی مدرن و رویایی، برای داشتن سرویس بهداشتی با نمای خاص و یونبک است. جالب است بدانید این مدل در هتل های لوکس و مراکز خرید پیشرفته و امروزی، بسیار استفاده می شود. مالکان این بناها، تمایل دارند، خوش سلیقه بودن خود را در جای جای آن بنا و ساختمان به نمایش بگذارند. انتخاب روشویی سنگی مدور، به معنای واقعی کلمه، زیبایی خاصی به سرویس بهداشتی می بخشد.

سنگ روشویی بیضی

سنگ روشویی بیضی، جزو نمونه های مدرن و امروزی روشویی سنگی ست که مناسب برای به کار گیری در دکوراسیون های خاص و جذاب است. این شکل هندسی برای سنگ روشویی، فضای بیشتری را به شما، برای شستشو می دهد، بدون اینکه آب زیادی در اطراف سنگ و روی سطح زیر آن، پخش شود.

سنگ روشویی مریع

از جمله اشکال هندسی برای سنگ روشویی که از قضا، صرفه جویی در فضا را نیز به همراه دارد، شکل مربع است. این مدل سنگ روشویی بسیار جذاب و کاربردی ست و حقیقتا درون سرویس بهداشتی، جلوه ای خاص دارد. اگر شما با محدودیت فضا مواجه هستید، می توانید از سنگ روشویی مربع به شکل کابینی، به همراه کابینت کوچک استفاده کرده و از کمترین فضا بهترین و زیباترین استفاده را کرده باشید.

سنگ روشویی مستطیل

مدل سنگ روشویی مستطیل، زیبایی ویژه ای دارند. با دیدن این مدل روشویی، ناخودآگاه این احساس به شما داده می شود، که وارد محلی باز شده و فضای زیادی دارید. سنگ روشویی مستطیلی، از سرریز شدن آب هنگام شستشو جلوگیری می کند چرا که نسبت به اشکال دیگر، بزرگتر است و فضای بیشتری را به شما می دهند. برای داشتن سرویس بهداشتی امروزی و مدرن، در نهایت چیدمان متناسب و زیبا، انتخاب سنگ روشویی مستطیلی را به یاد داشته باشید.

سنگ روشویی کابینتی

مدلی که به معنای واقعی تمام ویژگی های مثبت برای یک انتخاب خوب و کاربردی را دارد. سنگ روشویی کابینتی، علاوه بر داشتن ظاهری زیبا و جذاب، دارای فضای کافی برای جا دادن لوازم آرایشی و بهداشتی شما نیز هست. مضاف بر این مزیت، سنگ روشویی کابینتی، با داشتن طراحی خاص ، از دیده شدن اتصالات لوله کشی جلوگیری می کند؛ که این بسیار در خلوت دیده شدن فضای سرویس بهداشتی موثر است.

مواد سازنده سنگ روشویی

سرامیک

این ماده از ترکیب موادی به نام خشت خام، پودر و آب ساخته می شود که پس از دیدن حرارت زیاد در کوره های با دمای بسیار بالا، به صورت سرامیک شکل داده شده، استخراج می شود.سرامیک برای روشویی سنگی به دلیل مثاومت بالا در برابر خراش، خرد شدن و فشار زیاد بسیار مناسب است. در استفاده های زیاد، از روشویی سرامیک استفاده می کنند.

چینی بهداشتی

چینی بهداشتی همان سرامیک با خشت پالایش شده است و در دمایی بین 1200 تا 1400 درجه فارنهایت حرارت داده می شود. علی رغم ظاهر نازک، دارای مقاومت زیادی ست و معمولا در خانه های قدیمی بسیار زیاد استفاده شده اند.

سنگ طبیعی

از خلاقیت های انسان ها، ایجاد روشویی سنگی ست که از تکه های بزرگ سنگ های طبیعی و صیقل دادن آن ها ساخته می شود. سنگ ها دارای ویژگی های مخصوص به خود هستند، مانند رنگ، رگه ها و یا تکه هایی از طلا، نقره یا مس. ترکیب این ویژگی ها و با ظرافت تراشیده شدن آن ها، نمایی بسیار بسیار خاص و منحصر به فرد، به این گونه روشویی ها می دهد. بعضی مدل ها بصورت کامل صیقل داده شده اند، اما برخی دیگر در قسمت هایی از کار ظاهر طبیعی سنگ حفظ شده است و اتفاقا مدل پرطرفداری نیز به حساب می آید. با توجه به قیمت بالای این نوع روشویی ها، بهتر است در نگهداری هر چه بیشتر از آن، نکاتی را بدانید. سنگ ها دارای منافذ زیادی هستند، باید دقت شود مواد شویند مثل صابون یا رسوبات معدنی مثل آهن و نمک، در داخل منافذ باقی نمانند. بهترین کار، شستشوی مرتب سنگ با مایع ظرفشویی یا پاک کننده سنگ و سپس خشک کردن آن با یک حوله است. از سنگ های طبیعی که در روشویی سنگی استفاده می شوند می توان به گرانیت، سنگ مرمر، تراورتن، سنگ شنیو فولاد ضد زنگ اشاره کرد.

مدل های روشویی سنگی

روشویی سنگی لبه برجسته

از سنگ کوارتز ، برای ساخت این روشویی ها استفاده می شود. معمولا بر روی کابینت نصب شده و لبه آن از سطح کابینت بالاتر است.

روشویی سنگی بدون لبه

از سنگ گرانیت در این مدل استفاده می شود. گودی و لبه روشویی درون کابینت قرار می گیرد. سنگ گرانیت بسیار زیبا و جذاب است و در طرح ها و رنگ های مختلف یافت می شود.

روشویی سنگی پایه دار

در این مدل برای نگه داشتن روشویی سنگی از پایه استفاده می کنند. استفاده از سنگ مرمر و سنگ گرانیت در این مدل از روشویی سنگی، بسیار متداول است. علی رغم اینکه در روشویی سنگی پایه دار، کابینتی برای جای دادن لوازم حمام و سرویس بهداشتی ندارید، همچنان این مدل از پر طرفدارترین هاست و در طرح های مختلف در حال تولید است.

روشویی سنگی صفحه ای

این روشویی سنگی بسیار نقلی و کوچک است و برای محل هایی که فضای کوچکی برای سرویس بهداشتی دارند، مثل شرکت ها، بسیار مناسب است. از لمینت برای ساخت آن استفاده می شود. علاوه بر قیمت مناسب و ظاهر شکیل، لمینت ها به راحتی تمیز و لکه زدایی می شوند.

روشویی سنگی کاسه ای

این مدل پیشتر در همین مقاله معرفی شد و انواع آن نیز برایتان شرح داده شد. مدل کاسه ای برای نصب بر روی سطح مناسب است. از آن جایی که تمام کاسه روشویی در دید است، از سنگ های زیبا و گران قیمت برای ساخت آن استفاده می گردد.

مزایا

زیبایی منحصر به فرد: این نوع از روشویی بسیار زیبا هستند و در مکان های لوکس و شیک بسیار کاربرد دارند. مانند هتل ها، رستوران ها و …
خاصیت طرح پذیری: امکان هک کردن هر نوع طرحی بر روی سنگ وجود خواهد داشت و می توانید به صورت سفارشی نیز اقدام به ارائه یک طرح جهت حک کردن بر روی آن نمایید.
عدم از بین رفتن بافت: تمامی حکاکی های ایجاد شده بر روی روشویی به مدت طولانی بر روی آن باقی خواهند ماند و به هیچ وجه از بین نخواهند رفت .
روشویی با آینه همراه: برخی از این محصولات به همراه آینه هستند که به صورت یکپارچه و هماهنگ و موزون با هم کار شده اند که به زیبایی فضای سرویس می افزاید.
نظافت آسان: به دلیل ساب بسیار براق و جنس مرمریت، نظافت آن بسیار راحت و بهداشتی خواهد بود. علاوه بر این که با مرور زمان این سطح براق تر و ساب خورده تر خواهد شد.

معایب

از معایب اصلی آن، سنگین بودن آن می باشد زیرا وزن خیلی زیاد دارد.
دیگر معایب آن، سنگ آن می باشد. زیرا سنگها از طبیعت یافت می شود و معمولا 10 تا 20 درصد ممکن است با طرح مشتری متفاوت باشد.

قیمت روشویی های سنگی

قیمت را می توان یکی از مهمترین موارد تاثیرگذار بر خرید و یا عدم خرید محصول دانست و به همین دلیل حتما باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. نوع سنگ بکار رفته برای روشویی، ابعاد، آینه دار بودن از ویژگی هاییست که در قیمت تاثیر خواهد گذاشت. قیمت این محصولات در بازه 1 میلیون سیصد تا 24 میلیون تومان متغیر است.

ابعاد

روشویی ها ابعاد مختلفی دارد و بسته به نیاز مشتریان می تواند تغییر کند
چنانچه شما ابعاد خاصی مد نظر دارید می توانید با مجموعه استون نما تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید.
اگر هم می خواهید از طرح های پیش ساخته ما استفاده کنید می توانید به صفحه محصول هر روشویی مراجعه کنید.

برای دیدن طرح های صراحی سنگی کلیک کنید

برای دیدن طرح های مختلف ستون سنگی کلیک کنید

روشویی سنگی